Produktbild 1
3,99 €
inkl. MwSt.
zzgl. Versandkosten
sofort verfügbar

First published in 1983, Jay Levinson's GUERRILLA MARKETING has become a classic in the field of business, revolutionising marketing for small businesses all over the world and creating a new way to understand and gain market share. It also launched a veritable Guerrilla Marketing industry, including dozens of future Guerrilla books, CDs and speaker events. In GUERRILLA MARKETING Jay Levinson's take-no-prisoners approach to finding clients is on full display, as he offers hundreds of marketing ...

Weiterempfehlen:

DETAILS

  • Guerrilla Marketing
  • Cutting-edge strategies for the 21st century, Unterstützte Lesegerätegruppen: PC/MAC/eReader/Tablet
  • Levinson, Jay Conrad
  • E-Book
  • Sprache: Englisch
  • ISBN-13: 978-0-7481-3189-1
  • Titelnr.: 50398673
  • Gewicht: 0 g
  • Little, Brown Book Group (2011)
  • Hachette US International Department
  • 1290 Ave. of the Americas 4-12

    USA NY 10104 New York

    abigail.mitchell@hachette.co.uk

Bewertungen (0)
Jetzt bewerten

Mehr von Jay Conrad Levinson

Gesamtsummeinkl. MwSt.

Sie haben bisher keine Artikel in deinen Warenkorb gelegt. Bitte verwenden Sie hierfür den Button 'kaufen'.